در حال بارگذاری
استاندار خراسان‌شمالی:

مردم خراسان‌شمالی حضور قوی در انتخابات داشته باشند

شماره خبر : 781 - https://asreatrak.ir/short/VWPZY

استاندار خراسان‌شمالی گفت: من از مردم استان درخواست دارم که امروز در پای صندوق‌های اخذ رای حضور قوی داشته باشند و ولایت‌مداری خودشان را باری دیگر نشان دهند.

محمدرضا حسین‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «عصراترک» اظهار کرد: ساعت هشت صبح با دستور وزیر کشور که فرایند اخذ رای صورت گرفت، تمامی شعب استان در محل آماده بودند و در مبادی ورودی استان و تفرجگاه‌ها نیز تمهیدات برای اخذ رای صورت گرفته است.

وی افزود: من از مردم استان درخواست دارم که امروز در پای صندوق‌های اخذ رای حضور قوی داشته باشند و ولایت‌مداری خودشان را باری دیگر نشان دهند و با انتخاب رئیس جمهور اصلح که بتواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد این انتخابات پایان پذیرد.

استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد:۹۲۷ شعبه اخذ رای شامل ۴۳۲ شعبه شهری و ۴۹۵ شعبه روستایی در سراسر خراسان شمالی برپا شده که از این تعداد ۶۱۳ شعبه ثابت و مابقی سیار هستند. 

حسین نژاد گفت: رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در یک هزار و ۵۸۰ نقطه شهری و روستایی خراسان شمالی آغاز  شده است.

استاندار از مردم خراسان شمالی خواست تا در همین ساعات اولیه ی روز در انتخابات شرکت کنند و رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

انتهای خبر/ دهقانی

0 نظر

ارسال نظرات